2011. augusztus 29., hétfő

Enci-szeletek

Így neveztem el azt a sütit, aminek a receptjét kedves szomszédomtól - Enikőtől kaptam :-)
A kép - annak ellenére, hogy a krém egy kicsit imbolyog a tetején - hűen tükrözi a süti "falhatóságát"! :-)

Egyszerű, s nagyszerű! Ki kell próbálni mindenkinek!

Elkészítési idő másfél óra - de, ha készen vásárolt piskótát használtok, akkor csak 20 perc!

Én 5 tojás habját keményre vertem 5 evőkanál cukorral, amikor már "fénylett", beleadagoltam az 5 tojás sárgáját és tovább kavart a gép. Ezután kézzel és falapáttal óvatosan beleszitáltam 5 púúúpos evőkanál grízes lisztet. Beleöntöttem egy közepes tepsibe és minden nyitogatás nélkül 35 percig sütöttem. (Előmelegített sütőben 150 fokon)


A piskóta tetejét megkenjük Nutellával tisztességesen, majd erre jön a lényeg:
1. Felfőzünk 4 deci tejet belekeverve csomómentesen 5 kanál lisztet (Én a végén lőttem szét a csomókat habverővel:-)))
2. Kikeverünk habosra 25 deka vajat (vagy margarint) 20 deka pocukorral.

Ezt a kettőt hidegen összekeverjük és a Nutellás sütit beborítjuk vele...hm...ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében