2011. augusztus 22., hétfő

Barka kardigán - részletfotó 2.


A minta folytatása:
Egyenesen is köthetjük a hátát, de lehet egy kis ívet is vinni bele - főleg, akinek egy kicsit nagyobb a csípője, szebben áll a kardigán.

28 minta után (azaz 28*4 sor után) kezdjük fogyasztani a karöltőt.
1.sorban 5-5, a 3. sorban 3-3, az 5-ben 1-1, a 8-ben 1-1, és a 11-ben 1-1 szemet. Nekem 83 szem maradt, azzal kötöttem egyenesen még 12 lyukmintát (azaz 12*4 sort), majd kötépen lekötöttem 36 szemet és még 12 sort kötöttem a vállához. (Összesen 44 lyuksor-minta, 2 és fél gombolyag pamut.)

A jobb elejét 64 szemre kezdtem és a 8 sor passzé bal oldalán már a gomboláspántra 8 szemet hagytam, egy sima-egy fordított szemekkel. A 6. sorban készült az első gomblyuk és minden 6. lyuk-minta után (24 sor) egy újabb gomblyuk.
Itt tartok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében