2011. július 25., hétfő

Geometrikus minták - litván ingujjakról...

Azért ez olyan érdekes: Mi közöm volt nekem eddig a litván lepedővégekhez, ingujjakhoz? :-) Beregi keresztszemest sem hímeztem még... És akkor a neten találok egy klépet, amin foszlott anyagokról leszedett mintacsíkok vannak photoshoppal gyűjteményként összedolgozva - s nekem pedig honnan,- honnan nem? ahhoz támadt kedvem, hogy kivarrjam...Meg ahhoz, hogy ennek folytatása következik: lesz magyar csík is, orosz is... A képen az utolsó (sötétzöld) minta már az én "szerzeményem" - az előző sorok ihletése alapján. S, akkor elhatároztam, hogy ezt a jószokásomat is megtartom majd a köbvetkező daraboknál. A mintahűség adott, a színhűség kevésbbé, mert én azért ezeket az étkezőm dekorációs darabjaként szeretném felhasználni.


Kérném a segítségeteket is: hogyan kell az ilyen darabokat befejezni? Most úgy érzem, hogy nem illene hozzá a keret, de lehet, hogy nincs igazam. Tudom, hogy vannak hajlított - íves fémtartók, de nekem semmi nincs fémből a házban. Várom az ötleteiteket, és köszönöm, ha segítetek!

1 megjegyzés:

  1. Én csináltam egyszer egy keresztszemes magasságmérőt (vagy hogy is hívják ezeket: gyerekmagasság mérésre), annak a szélét fehér selyemszalagból készült ferdepánttal szegtem körbe. Picit merev lett, de nem olyan mint a keret.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében