2011. március 5., szombat

Én már nem bírok magammal...

kisütött a nap, kocsiba ültem és vettem magamnak egy kis fonalat. (már rőfösboltot tudnék nyitni:-) Azután haladtam egy kicsit a kis hamlettel, majd - amikor már 5 C-fok felé szökkent odaki - kihuztam az udvarra. Olyan-de olyan randa látvány fogadott, hogy az csak! Szerintem, már csak a mi udvarunkon van hó, és csak a mi kertünk olyan sáros-sivár... De nem! Találtam, vagy 10 csokorra való hóvirágot! No, a virág be is tette a kaput nálam, mert azon nyomban dugványozni lett volna kedvem:-)))) De mit, és mit lehet ilyenkor? És mibe? A műhely ablakában kb. 15 cm-re nőttek a virágaim.... - azok, amelyikek majd kb. egyméteresek lesznek és sárga-margarétához hasonlítanak, nem tudom a nevét. (Kár, hogy nem készítettem fotót róluk...- majd holnap:-)
No és akkor majd mibe is ültetek? Hát cserépbe - természetesen! Akkor uccu, cserepet mozaikolni, hogy időben készen legyenek! Holnap befejezem, és fuga...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében