2011. március 28., hétfő

Horgolt táska Crochet bag

Annyi pamutom van, hogy egyszerűen nem engedhetem meg magamnak, hogy újabbakat vásároljak. Készítenem kell ezt-azt, hogy legalább a felét elkoptassam.
Wéső ilyen "projektem" a mobil töltetű horgolt táska. A mobil töltet azt jelenti, hogy varrtam egy jó stabil, kellően merev táska-betétet, amelyet egyszerű öltésekkel lehet belevarrni különféle technikával készített táskákba.
Most horgoltam 6 darab 10 cm oldalú négyzetlapokat, ezeket csíksorokkal összeillesztettem. A táska alján még 8 rövidpálcasor adja a belső bőséget. A fülek 110 szemmel készültek és 5 rövidpálca sorból állnak. A fülekhez hozzáfogtam egy szál horgolófonalat, hogy kevésbbé nyúljon.
A táska belseje egyébként vasalódeszka-borításból készült :-) Akinek van ilyen, tudja milyen jó merev, kartonvászonra vasalt anyagról van szó, amelyet ennek ellenére könnyen lehet varrógéppel varrni. Mivel ez belül sárga-mintás, kívül viszont fehér, ezért még hozzáfogtam egy vékony barna műselymet, így a horgolt minták közül nem kandikál ki a bélés.
No, most az ilyen táskáknak pont annyi az élettartama, amíg épp meg nem unom, azaz kb. 1 hónap. Ekkor egy szempillantás alatt kiszabadítom a bélést, és kb. 5-6 óra alatt egy másik táskát horgolok, amelyikbe egy fél óra alatt visszaillesztem. Úgyis nagy divat az újrahasznosítás...hát én ilyenképp teszek érte :-)))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében