2010. október 5., kedd

Végeztem egy férfias munkával

A kis belépő teraszunk, az udvar támfalai a sok eső miatt átáztak...előszőr csak a festék, majd már a vakolat is omladozni kezdett. Rászántam magam a szinte lehetetlenre: egyedül fogom végigcsinálni! Jó skorpió tulajdonságnak köszönhetem, hogy meg is csináltam mindent a két kezemmel!!!
Első lépésként minden mozgó darabot lekapartam, rabict erősítettem a falakhoz és újravakoltam az egészet.
Ezen a nyáron a teljes bejárati részt leburkoltam 24 csomag /(20 db) lappal, több mázsa flexi-ragasztóval, több vödör festékkel kifestettem az udvart. A kertet (amivel addig egyáltalán nem foglalatoskodtam) teleültettem bokrokkal, virágokkal, a falakra gipszből, kavicsmozaikból készítettem kisebb dekorációs elemeket.
Nagggyon nagy munka volt, rendkívül büszke vagyok az eredményre, s nem bírom megállni, hogy ezt meg ne osszam mindenkivel! Talán azok a hölgyek, akiknek hasonló terveik vannak, hogy bármit felújítsanak a környezetükben, könnyebben elhatározzák magukat, hogy saját erőből kivitelezzék az álmaikat.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lett a bejáratotok, nagyon ügyes vagy, gratulálok! Olyan, mintha valahol egy mediterrán tájon sétálgatnék, az ilyen helyeket szoktam lelkesen fotózni az ötletek miatt! Nagyon tetszik!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Bejártam az olasz "csizmát", s nem véletlen, hogy meg szeretnek valamit őrizni annak hangulatából!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus vagy , így ismeretlenül írom, aki ilyen munkának neki áll, és ilyen szépséget alkot, hangulatot teremt-mi lenne más!!

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében