2010. szeptember 10., péntek

Őszi pulcsi

Ahogy beállt az őszies idő, azonnal a horgolótűm horgára akadtam:-) Nem volt semmilyen elképzelésem, csupán a fonalaimat pakolgattam színcsoportok szerint a dobozaimban. (Pamutokból, fonalakból, gyöngyökből, textilekből rőfösboltot is nyithatnék már :-)) Ennek ellenére mindig hozzávásárolok valamit a készletemhez. Az internetes áruházak ajánlatai csak rátesznek egy "kosárral" a gyűjtőszenvedélyemre. Összegurítottam hát az őszi zöldjeimet, sárgáimat és horgolni kezdtem céltalanul: párna, pléd, vagy mi legyen ebből? Összehorgoltam az első három elemet, majd "bekattant" és készítettem hozzá egy tervrajzot... Ha sikerült megvalósítani, majd szólok!:-)))))

2 megjegyzés:

  1. a terv nagyon ígéretesen néz ki:o)
    a meglévő blokkok is szépek és a fonalak együtt, csak jó sülhet ki belőle:o)

    VálaszTörlés
  2. Kata! csak gratulálni tudok neked, tényleg nagyon kreatív vagy! Nagyon sok szép, ötletes dolgot látok az oldaladon.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében