2011. január 10., hétfő

Ismét egy újabb keresztszemes

Tegnap este fogtam bele, most itt tartok...
Egyik követett blogon találtam - ha ismét megtalálom, megírom, hogy kié, mert így illik.
De ismét a segítségetekre lenne szükségem!
Nagyon tetszett a minta, ezért azon nem töprengtem, hogy megvarrjam-e, de halvány fogalmam nincs, hogy ezek a kis tasik mire valók, hogyan kell szabályosan befejezni selyemszalag-masnival a tetején!??? Ez illatpárna, tűpárna, vagy asztali dísz? Szóval azt sem tudom, mit vartam, de nekem tetszik :-)))

3 megjegyzés:

  1. Azt, hogy hogyan fejezed be azt neked kell eldöntened. Készíthetsz belőle tűpárnát, kis tasakot,pinkeep-,et.
    Carol Anna blogjában találsz egy nagyon jó kis leírást a pinkeep elkészítéséről:

    http://carol31anna.blogspot.com/search/label/pinkeep

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk én egy kicsit elsiettem...hátlapként egy színes textil, hozzáillesztve egy kis vetex, majd kifordítottam. Ezért nincs meg a vastagsága. Hát majd szétszeden! :-)

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében