2011. január 25., kedd

A 2 Teddy

Kb. 5 éve varrtam őket...most a Zazálea oldalán tallózva jutottak eszembe: talán jól "festenének" a keresztszemesek között..hm?
A baloldali, barnás maci - igazán teddiy-s - bundájáért egy turkálós dzsekit trancsíroztam szét, hogy kinyerjem a bélését neki:-)))) Az eredeti szabásmintát a neten találtam - 5 éve! - sajnos, már nem emlékszem, hol... Akit érdekelne ez a minta, írjon, lefénymásolom.


Megtaláltam a régi szabásmintát, amelyet 2000-ben töltöttem le valahonnan...beszkenneltem, megpróbáltam használhatóvá élesíteni a képet. Sajnos a két ábra egymásra van rajzolva, így egy kissé nehezen kivehető, de remélem, ez nem jelent majd gondot!

5 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Engem érdekelne a minta...

    VálaszTörlés
  2. Rendben, a hétvégén megkeresem!
    A Mazsoláét szeretném cserébe - lehet? :-)

    VálaszTörlés
  3. Nehezen, de megtalaltam! Kerestem azt az oldalt is, ahonnan 2000-ben letoltottem, de mar nincs fent a neten :-(
    Eleg nehezen, de azert kiveheto a minta - foleg egy "halado" szamara :-)

    http://caterinamia.fw.hu/teddy1.jpg
    http://caterinamia.fw.hu/teddy2.jpg

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! :)
    És máris küldöm mailben mazsola szabásmintáját.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében