2011. június 12., vasárnap

Pünkösd vasárnapján

Ezen a szép napon három eseményt szeretnék megosztani veletek.
Ma 7-kor keltem és:
8.20-ra Elkészült egy kis Victoria-keresztszemesem, kivittem a perzselő napra és lefényképeztem, csak úgy "vasalatlan":-)


Fél 9-kor folytattam az udvar-projekt BEFEJEZŐ részét - hétágról sütött a nap - nem lehetett a dolgot halogatni... A képen az az állapot látszik, amikor belefogtam a munkába. Kész vagyok, de kedden lesz az igazi zárójelenet, amikor a fugázást jkövetően - 2 nyár után a harmadikon - átadásra kerülhet végül az udvarnak ez a része!!! Hogy mit fogok kezdeni magammal ezután??? :-)




Körülbelül este 7-kor még kint ültem az udvaron, sajgott mindenem... Az utolsóként lerakott köveket letisztítottam a ragasztóhabarcstól, elégedetten dültem hátra egy Dreher társaságában... és a félhomályban támadt kedvem lefotózni a virágaimat: a fehértől a mélybordóig minden, és együtt! A háttérben a napraforók és a szerelemvirág várnak a kitárulkozásra... A szomszédból is átkukucskál az érett ribizli:-) Az óriáskapor uborkára vágyik... én pedig nyugira...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében