2011. február 9., szerda

Megtaláltam...

Ma eldöntöttem, hogy kiknek továbbítom a díjamat:



Edit
Marta Adorjani
Luna

Nézzétek meg a munkáikat, érdemes!

===========================

A szabályok a következők:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

3 megjegyzés:

  1. Ó! köszönöm szépen! :) A legjobb az egészben, hogy itt 2 további szép blog linkjét találtam, amiket csodálhatok. Köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata!
    Hihetetlenül megtiszteltetve érzem most magam! Föleg mert miota megszületett a lànyom nem sok idöm volt/van hobbizni. Ebböl kifolyolag a blogomon is kicsit lelassultak a történések. Na de talàn ezzel a dijjal a zsebemben ujra belendül a fantàziàm és természetesen a kezeim is ;)

    Köszönöm szépen, hogy ràm gondoltàl!

    üdv. Màrti

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen én is ezt a kedves díjat!!! Megcsodáltam a másik két blogot is, és nagyon sok szépséget láttam.

    VálaszTörlés

Hiba történt a modul működésében