2010. augusztus 10., kedd

Hogy mára se maradjunk szépecske nélkül:-)...


sárkányrajz negatív

Van nekem öszerakva egy olyan képsorozatom, amelynek címkéjén ez áll: "értekezletrajzok". Velem az a nagy helyzet, hogy csak akkor tudok kellőképpen figyelni egy előadóra, ha közben valamivel lekötöm a kezem:-) Ha ugyais nézek magam elé, vagy kellemetlenül bámulom az előadót, vagy valamelyik kollágám, - a gondolataim százfelé szállnak, egészen addig, míg el nem alszom... Az pedig nagyon ciki lenne. Viszont, rajzolás közben nyakig el tudok merülni abban a témában, amiről beszélnek. Sőt! Apró nyelvbotlásokat, elszólásokat észreveszek. Ezen kívül, online "képben vagyok" és bármikor képes vagyok a témában megnyilatkozni.
(Tehát, mindenképpen célszerű ezt a hibámat csöndes megértéssel fogadni...)
Az "értekezletrajzokért" minden értekezlet után bejelentik az igényüket a kollégák:-) De én már akkor tudom, kinek adom a rajzot, amikor meghúztam az első vonalakat. Előbb mindig lefényképezem, hogy legalább digi-formában maradjon meg nekem.


Nem tudom már, mi lehetett a téma ami arra inspirált, hogy sárkányokat rajzoljak?! (Egész biztos, hogy nem a bérrendezés volt napirenden:-))) A Dragon trendi modell a gyerekek szemében, így, számítógépen elkészítettem nekik a rajz egy ijesztőbb:-) - inverz változatát is. No? Elég szépecske?
sárkányrajz

Az, hogy milyen színeket használok, azt mindig az határozza meg, hogy kitől milyen ceruzát kapok megfaragva:-). Az én ceruzáim ugyanis, soha nincsenek ott velem az adott helyszínen - gyakran, még papírom sincs... Ilyenkor úgy bírok "szűkölködni", mint aki meg akar halni a szomjúságtól.
A hegyes, szúrós vonalvezetés, tényleg nem jelent jót. Belőlem a határidős feladatok tudnak ilyen "csíkokat" kihúzatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hiba történt a modul működésében